Aerosol Attack

chemtrails_are_not_contrails.jpgChemtrails Are Not Contrails - Kemikalie-spor er ikke kondenserings-spor.

Info omkring Aerosol wikipedia.

Video handler om:
Chemtrails: Aluminium Oxide, Barium Oxide, Biological Weapons, Ethylene Dibromide, Polymer Fibers and Filaments. One Sprays - One Doesn't. Turns Spray On. Weather Manipulation.The Black Line. Respiratory Infections, Chronic Flu Symptoms, Asthma and Allergies, Chronic Fatigue, Short Term Memory Loss, Chronic Cough, Arthritis Like Symptoms, Headaches and Dizziness, Skin Rashes. Bacteria, Fungus. Mycoplasma. Depopulation. Who's Spraying You ?

Video lavet af: kissthisguy88

Varighed: lidt mere end 2 minutter.


Aerosol Attack

youtube link

Comments  

0 #1 Cand Scient 2008-10-12 15:18
Nå, så har chemtrails konspirations ævlet også ramt Danmark.
Quote
0 #2 Nylonmanden 2008-10-12 15:24
Cand Konspirerer Scient ævlet ramte Danmark for mange år siden.
Din retorik cementere blot at Du også lever i Plato's Cave.
Quote
0 #3 Nylonmanden 2008-10-12 15:31
Men nu da Du skriver dig ind som Cand Scient, så kan du måske fortælle Os hvordan skyer dannes ?
Hvis du tør!
Quote
0 #4 Cand Scient 2008-10-12 23:56
Vanddamp og iskrystaller, præcis som man må forvente efter en forbrænding i den højde.

Men det er du sikkert ligeglad med. Har du ikke fundet en google video der siger noget andet? Så tro du bare på den.
Quote
0 #5 Nylonmanden 2008-10-13 00:39
Når så det tror du, men der tager du fejl!
Der skal mere end blot vanddamp og/eller iskrystaller til.
Det ved du bare ikke fordi din viden er så fastlåst, af dine såkaldte videnskablige bøger og sjove under-visnings videoer.

Der skal mineraler f.eks. salt el. partikler(sand/støv/cement/etc....) eller en anden form for accelerator/aktivator. Der indgår selvfølelig mange andre dele i forståelsen af dette fænomen bla. termodynamik og andre for Jer "ukendte" begreber.

Mon ikke du skal droppe ud fra din uddannelse ?
Quote
0 #6 Cand Scient 2008-10-13 08:57
Skal der mere end vanddamp og iskrystaller til for at danne de kondensstriber man ser efter fly? Det er da interessant. Noget fuldstændigt vås, men interessant.
Quote
0 #7 Nylonmanden 2008-10-13 09:28
Nu handler det både om alm. skyer og striber lavet af fly, fordi de samme præncipper gælder for fortætning af vand, om vandet så er kommet op ved mennesket hjælp eller vandet er kommet der op ved naturens processor.

Jeg ved ikke om du kan være en af dem der ikke tror at mennesket kan ændre jordens dynamik, struktur, sammensætning, herunder jordens flora og fauna, litosfære, hydrosfære og atmosfære, eller det ydre rum.

Hvorfor så lave en FN traktat sikkert før du blev født i 1977 omhandlende netop ovenstående ?

Det lyder ikke lige frem som om du har meget forstand på dette område. Måske du skulle gå lidt mere "videnskablig" til værks, i stedet for at reciterer børnehave videnskab.

Typisk videnskabsmand at kalde andres oplysninger for vås!
Quote
0 #8 Cand Scient 2008-10-13 15:49
Både alm skyer og "striberne" efter fly er vanddamp og (evt.) iskrystaller. Det er der intet mystisk i.

Men bevares, hvis du har en google video du ikke tør stille sprøgsmål til, der fortæller dig noget andet, så slug det dog rådt. Det er der så mange andre der gør med de tusinder af andre tåbelige konspirationsteorier man kan finde på nettett.

ENMOD beskæftiger sig med at man ikke må bruge miljøet som våben, og ligger i forlængelse af FN's miløjkonference fra 1972 som netop bragte det op som en mulig fremtidig trussel. Man skal vist være sygelige paranoid for at tro at det betyder at "chemtrails" ævlet har noget som helst på sig.
Quote
0 #9 Nylonmanden 2008-10-13 18:21
Du må da meget gerne bevise din teori, med at skyer og \"striber\" kun er vanddamp el. iskrystaller.

Her er lidt information om flere kemikaliske metoder:
www.nawcinc.com/wmfaq.html
www.nawcinc.com/photos.html
www.absoluteastronomy.com/topics/Cloud_seeding

Jeg synes ikke de skriver at de sprøjter vand ud ?

De sprøjter noget andet end vand ud og derfor fortætter vandet sig eller med anden teknik afmætning. Så kan du komme til at vide lidt om det.

Du ved vist ingen ting om ENMOD traktaten kan jeg høre, det kan også være svært at forstå hvis man ikke kender det esoteriske.
Quote
0 #10 Nylonmanden 2008-10-13 18:31
Kære Cand Scient

Jeg ved du evt. kan være en aggitator/agent, fordi jeg ved du arbejder i den danske våben industri.
Quote
0 #11 Cand Scient 2008-10-13 20:32
Ja, afsløret. Det hele er een stor konspiration. [smiley=laugh]

Kære ven. Check lige lidt basiskemi hvad der sker i en forbrænding i stor højde der afgiver vand.

Og når du så har benægtet det, fordi dine google videoer siger at du skal, så hop tilbage til paranoia-stan.
Quote
0 #12 Nylonmanden 2008-10-13 22:57
Når nu du siger det - ja. Du sidder bag en IP adresse tilhørende Spectronic Denmark ik'

Her er hvad jeg blandt andet ved:
I forbindelse med US Defense and Security Industries Showcase den 15. til 16. maj 2007 på Hotel Hilton i København
Blandt deltagerne på messen var mange større inden- og udlandske virksomheder med tilknytning til militærindustrien. Følgende virksomheder havde stande på messen: AeroVironment Inc, Atomistx A/S, Copenhagen Sensor Technology ApS, Gatehous, Heatgear, Lockheed Martin, Mowag, Noliac A/S, Spectronic Denmark, Terma og Unigate Innovation A/S.

Spectronic Denmark laver blandt andet overvågnings udstyr ik'
til blandt andet politi og efterretningstjenester ik'

Hvem er benægter her ?
Quote
0 #13 Rumbaugh 2008-10-13 23:59
Ohh vi er afsløret. Militæret overvåger dig nylonmand. Og sender radioaktiv barium ud i atmosfæren for at bedøve dig.

Vi ved hvor du bor. :-)
Quote
0 #14 Nylonmanden 2008-10-14 06:37
Kære Cand Scient / Rumbaugh

Du nægter måske at arbejde for Spectronics Denmark ?

Som jeg skrev tidligere kan du evt. være en agitator/agent.
Ja Nylonmanden får besøg af flere forskellige organisationer, bla. Forsvarsministeriet og min åbenhed fejler jo ikke noget - Jeg kunne jo lade være med at poste dine kommentarer. Der sidder jo også alm. mennesker i disse organisationer, som sikkert også undre sig over det der sker omkring dem.

Når nu Dine fly "striber" bliver hængende og endda spreder sig over himmelen, så må vandmolekylerne (i følge din teori) formerer sig eller hvordan ? - Eller er flyene begyndt udelukkende at flyve på vand med overnaturlige evner til at fortætte sig uden en såkaldt katalysator i atmosfæren.
De links jeg sendte tidligere omkring cloud seeding, giver jo ingen mening hvis din børnehave teori skulle holde stik.

Sjovt Du nævner Radioaktivt Barium - Det har jeg aldrig nævnt her på siden.

Spectronic Denmark ved jeg udvikler bla. "M-RAID System". Tager jeg fejl?
Quote
0 #15 Bolshoi 2008-10-14 19:50
Alle fly danner kondensstriber (og i sagens natur større end før i kraft af større motorer).

Er din påstand at alle disse kondensstriber er "chemtrails"??
Quote
0 #16 Nylonmanden 2008-10-14 23:17
Kære Cand Scient / Rumbaugh / Bolshoi

Hvorfor kommer du ind på motorer nu? - Jeg troede det drejede sig om hvordan, skyer og "striber" rent faktisk bliver dannet og hvad der skal til og det har intet med moteren at gøre.

Når du ved du tager fejl med dine børnehave teorier, hvorfor så ikke bare indrømme det ?

Alle fly danner kondensstriber ? Se det er din påstand !

Er det din påstand at du ikke arbejder for Spectronic Denmark ?
Quote
0 #17 Deltager 2008-12-10 02:12
Der bliver pumpet 2-300 tons.jet-brændstof i et fly der skal ovger atlanten,det er det der sprøjtes ud bag flyet,der er vand i ligesom der er vand i alt selv stål og mennesker, men det kan aldrig blive til "kun vand" ligegyldigt hvor højt man flyver, det er imod alle naturens love og ren magi-tro.
Quote

Add comment


Security code
Refresh